Bli med å bygg Norges nye fintech rakett!
Om selskapet
Cardboard Inc. er en ledende fintech-bedrift som tilbyr innovative løsninger for å forenkle administrasjonen av bedriftsabonnementer gjennom bruk av virtuelle firmakort. Vår plattform sikrer sømløse transaksjoner, forbedret sikkerhet og optimalisert økonomisk kontroll, og vi er dedikert til å levere banebrytende løsninger som driver effektivitet og vekst for våre kunder.
Din rolle og ansvarsoppgaver
Vi søker en høyt motivert og resultatorientert Sales Development Representative (SDR) til å bli en del av vårt dynamiske salgsteam. SDR vil spille en avgjørende rolle i å drive veksten til Cardboard Inc. ved å identifisere og kvalifisere potensielle leads, initiere samtaler og sette opp møter for våre salgsledere. Denne rollen passer perfekt for noen som brenner for fintech, er lærevillig og klar til å gjøre en betydelig innvirkning. Du kommer inn i et selskap med store vekstambisjoner, og får derfor store utviklingmuligheter. Stillingen gjelder fast ansettelse, med grunnlønn og motiverende provisjonsmodell.
Ansvarsoppgaver:
-
Lead-generering: Utføre research for å identifisere potensielle leads og målbedrifter i fintech- og bedriftsfinanssektoren.
-
Oppsøkende salg: Bruke ulike kanaler (telefon, e-post, sosiale medier) for å ta kontakt med potensielle kunder og introdusere dem til Cardboard Inc.s løsninger for virtuelle firmakort.
-
Kvalifisering: Kvalifisere leads ved å forstå deres behov, budsjett og tidslinje, og sikre at de passer godt for våre produkter og tjenester.
-
Pipeline-administrasjon: Opprettholde nøyaktige opptegnelser av alle interaksjoner med leads i CRM-systemet, og sikre en sunn og aktiv salgspipeline.
-
Samarbeid: Jobbe tett med salgsledere for å utvikle strategier for å pleie leads og lukke avtaler.
-
Markedstilbakemeldinger: Gi verdifulle tilbakemeldinger til markedsførings- og produktteamene basert på interaksjoner med potensielle kunder.
Kompetanse som søkes
-
Utdanning: Bachelorgrad i forretningsadministrasjon, finans, markedsføring, kommunikasjon eller et beslektet felt er foretrukket.
-
Erfaring: Minimum 2 års erfaring innen salg, kundeservice eller et beslektet felt, gjerne innen fintech eller finansielle tjenester.
-
Utmerkede kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, helst kunne snakke flytende svensk og norsk.
-
Sterke organisatoriske evner og tidsstyring.
-
Evne til å jobbe selvstendig og som en del av et team.
-
En proaktiv og utholdende tilnærming til å nå mål
Hva du kan forvente
- Fastlønn + provisjon
- Bli en del av et motivert og teknisk team
- Utvikle deg i et voksende team
Lokasjon og arbeidsformat
Lokasjon: Oslo
Format: Fast ansettelse
Book deg inn på intervju for mer informasjon om denne jobben.
Flere salgsprosjekter?
Salg av norges råeste prop-tech løsning
En plug&play løsning med vibrasjonssensorer og maskinlæring som oppdager feil i tekniske anlegg kalt tilstandsmonitorering eller prediktivt vedlikehold.
Selger som liker høy aktivitet
Om selskapetPartnercall er forhandler av Unifon til SMB markedet. Unifon er den største utfordrer i bedriftsmarkedet,...
Account Executive i et voksende selskap
Tilbudsverktøy for håndverkere. Unngå glemte tilbud og dårlig samvittighet. Lag tilbudet allerede på befaringen sammen med kunden