Møtebooker til matløsningen S:mart

Gamle salgsaprosjekter

Møtebooker til matløsningen S:mart

S:mart løser utfordringen med mat på jobben, uavhengig av arbeidstid og antall ansatte på kontoret. De tilbyr en mer fleksibel løsning til bedriftene gjennom en abonnementsløsning hvor bedriften kan velge mellom kjøleskap eller minikantine:

Kjøleskap: Lei et kjøleskap med et smart låsesystem slik at den ansatte kan kjøle ned og sikre maten som kjøpes i nettbutikken. Ansatte kan betale og låse opp med S:mart-appen.

Minikantine: S:mart fyller opp kjøleskapet for bedriftene med småmåltider, snacks og drikke på faste dager hver uke. Bedriftene slipper all planlegging. De ansatte har tilgang 24/7.

S:mart søker etter en dyktig møtebooker med mål om 8-10 møter i måneden. Kundeprofilen er bedrifter med 25-30 ansatte som spiser lunsj daglig på jobb, med en minimum omsetning på 2 mill.
Bransje: eiendomsmeglere og verksteder. Beslutningstakere er oftest økonomiansvarlige eller daglig ledere.
Område er Oslo sentrum til ring 3 (ca 60 min utenfor Oslo).
S:mart har etablerte ringelister, annet salgsamteriell og benytter Hubspot som CRM system. De har benyttet seg av eksterne selgere tidligere og du skal booke inn møter til daglig leder. 

Kriterier: Et møte er fakturerbart etter at møtet et gjennomført. Må kunne jobbe hjemmefra. Prøveperiode 2 måneder før evt justering av belønningsmodell. 

Belønning: 
Mellomstore kunde: Godkjent møte → 4000 kr
Suksessfee når kunde kjøper-> 4000 kr

Store kunder: Godkjent møte → 4000 kr
Suksessfee når kunde kjøper-> 4000 kr

Er du interessert i dette prosjektet? Registrer deg på plattformen idag, og meld din interesse! 

Flere salgsprosjekter?